21 Kasım 2009 Cumartesi

İnternetten Kitap Alışverişi ve Takası


Kitap alışverişimi genelde yayınevlerinden yapıyorum. Hem kitaplar daha uygun oluyor hem de yayınevlerinde kitapların tümünü görmüş oluyorsunuz. Ben de Cağaloğlu'na sıkça gittiğimden o yolu çekmek külfet olmuyor.


Öte yandan, sanal kitap dükkânlarını tercih etmek için de pek çok sebep var. Örneğin, kitabı zaten kredi kartıyla alacaksanız bence internetten almak çok daha mantıklı.


İdeefixe elemanıyla pek çok yayınevinde karşılaştık. Gelip yayınevlerinden kitapları aldı ve gitti. Kaldı ki, bu yıl Tüyap'ta standı bile olan bir kuruluşa güvenmemek de ahmaklık olur artık. ( Bu sözüm, kitapların orijinalliğine inanmayanlar için)

Kültürtv de sıklıkla %40, %50 hatta %60 indirim yapıyor; ama henüz denemediğim için site hakkında yorum yapamıyorum.

Kitapyurdu benim alışveriş yaptığım diğer bir site; ucuza çok güzel kitaplar bulunabiliyor.

Bu yıl fuarda, kitapları yayınevi standlarından bile ucuz satan Kitaptaucuzluk diye bir adres gördüm. Korsan satmıyorlarsa yayınevlerinden nasıl daha ucuza satabildiklerini sordum. Korsan satmalarının mümkün olmadığını, korsan satsalar Tüyap'ta standları olamayacağını söylediler.
Tercih ettiğim diğer bir site, Nadirkitap. İkinci el, tanıdığım sahaf arkadaşlarımda bulamadığım "sürgün"le ilgili pek çok kitabı bu site sayesinde buldum. Tek kötü yanı, ikinci el kitapçılara göre oldukça pahalı olan fiyatları ve her satıcının ayrı ayrı kargo alması.

Peki yeni kitap alamıyorsunuz; fakat yeni bir kitap okuma arzusundasınız, o zaman ne yapacaksınız?

Takasx'e girip evdeki kitaplarınızı orda yer alan kitaplarla takas edeceksiniz. Böylece yeni kitaplara 15- 20 lira vermek zorunda kalmayacaksınız. Şu an sitede 445 kitap bulunuyor.


Peki sizler kitap alışverişini nereden yapıyorsunuz?

0 Yeni fikir:

Yorum Gönder