25 Mart 2010 Perşembe

Offffffffffffffffffffffffffffffff !!!!!!!!!


Kaç gündür bir mide ağrısı çekiyorum. Hayatı sorgulamak da cabası;) Zaten öyle olmaz mı, ne zaman bir sıkıntınız olsa isyan etmeye, "Niye yaşıyorum lan ben bu dünyada?" demeye başlarsınız.


Yayınevinin işlerini yaparken insanüstü bir performans gösteriyorum. Hani kılı kırk yarıp illa mükemmeli bulmaya çalışıyorum. Ama iş tezimi yazmaya gelince tık yok.


Bildiğim, araştırdığım bir konuyu yazmaya başlamak neden bu kadar zor, bilmiyorum. Çıldırmak üzereyim. Hani bir başlayabilsem devam edecek de, yazdıklarım da bir şeye benzemiyor.


Zaman daralıyor, evet. Var mı bir önerisi olan:(

4 Yeni fikir:

Drama Queen dedi ki...

Aynı sıkıntıyı her pazar gecesi yazımı yetiştiremeye çalışırken yaşıyorum. Ben artık aklıma gelen her şeyi düzensizce yazıyorum bir yere; başlangıç çıkana kadar yazının ilerisi şekilenmiş oluyor az çok.. Bazen de konuyu yazdığım notlara bağlamaya çalışırken bambaşka bir yazı çıkıyor ortaya. Zaten yazının ilk cümlesi hep en zor olandır, bazen ortalardan başlayıp başı sonu bağlamak daha kolay oluyor. En azından bende işe yarıyor:) Kaynağı gösterYazdır?1 Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Özge dedi ki...

Ben de deneyeyim bakalım, bende de işe yarar umarım;( İşe yararsa, duacınım Dramaqueen;) Kaynağı gösterYazdır?1 Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Drama Queen dedi ki...

umarım işe yarar da ilk cümle parça yazılarından birinin içinden çıkıp gelir:) Kaynağı gösterYazdır?1 Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Özge dedi ki...

Sen yorum yazdıktan sonra bir hareketlenme oldu gibi, motive mi oldum nedir;)) Kaynağı gösterYazdır?1 Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Yorum Gönder