11 Mayıs 2011 Çarşamba

Daktilolar ve Yazarları

   Şair Serkan Işın paylaşınca gördüm, hadi blogumda da dursun.

   Son daktilo fabrikası geçen ay kapandı, artık hiçbir yazarı daktilosuyla göremeyeceğimiz için daha da mazi. "Yazarlar ve Daktiloları" desem daha iyiydi, başlık da buydu Guardian'da. Ancak daktilo ve kalem bir adım önde bence; yazarın daktilosu olmaz, daktilonun yazarıdır o.
  
   Fotoğraflarda daktilonun yıldan yıla değişimini görmek de mümkün.
  

Françoise Sagan-1955

Gazeteci Hunter S. Thompson-1976



Agatha Christie kendi kitapları arasında

Margaret Drabble evinde, 1974


Tennessee Williams


Angela Carter. Benim odamın ikizi.


Audrey H. edasıyla Helen Gurley Brown, Park Avenue, sene 1965

JG Ballard, 1989

John Cheever, New York, 1979

Ralph Ellison, Roma, 1957

William Faulkner balkonda bir senaryo üzerinde çalışıyor, Hollywood, 1940'lar.

George Bernard Shaw, 1929

Ernest Hemingway, "Çanlar Kimin İçin Çalıyor"u yazıyor, Sun Valley, 1939.
Philip Roth
Patricia Highsmith, 1976
Brendan Behan, 60'lar.

Carson McCullers, 1961


Martin Amis, 1981



4 Yeni fikir:

Nehire dedi ki...

''Yazarın daktilosu olmaz, daktilonun yazarıdır o.''kesinlikle katılıyorum.
Margaret Drabble evinde, 1974 fotoğrafındaki daktilo da benimkinin bir aynısı...
Teşekkürler paylaşımınız için,sevgiyle kalın... Kaynağı gösterYazdır?1 Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Özge dedi ki...

@Nehire

Asıl yorumun için ben teşekkür ederim Nehire.
Daktilonun markasını merak ettim. Açacağım sergiden ötürü şimdilerde daktilolara daha bir meraklıyım:) Kaynağı gösterYazdır?1 Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

Yazılarına sıklık vermelisin seni okumak çok zevkli :) Kaynağı gösterYazdır?1 Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Özge dedi ki...

@esra

Canımsın;) Kaynağı gösterYazdır?1 Bu Yorumdan |Alıntı Yap|

Yorum Gönder